niedziela, 17 kwietnia 2016

Wiosna...

Ehhhh... na wiele spraw czasu brak, wiele mam zapytań, co, gdzie i jak kupiłem - odpowiadam: nie wiem ;) Wszystko, co dotyczy tego motocykla staram się zawierać na tej stronie. Jeśli coś zdobyłem, w myśl zasady "skońbinowałem" - przepraszam, nie zdradzę informacji. Zerkam, co się dzieje w necie w temacie Gazel, lecz nie bym zaraz zaniedbał temat, bym skończył walczyć, bym skończył pisać, bym skończył nią jeździć ;) po prostu brak czasu...
Wiosna idzie pełna gębą... wybrałem się dziś na przejażdżkę - spakowałem dowód, ubezpieczenie, plecak... odpaliła od kopa! Poprawiłem sprzęgło, bo ciężko chodziło i w drogę...
Jkie było moje zdziwienie, gdy zatrzymałem się, celem fotografii.. iiiii, kurrrr? gdzie tablica rejestracyjna? z tego wszystkiego jej nie przykręciłem, heheheheh...
Około 15 km zrobione, 4 km pchane, bo ponownie nie zapaliła, walka była, jest fajnie.... :)



6 komentarzy:

  1. Ja nie wiem co to znaczy że Gazela nie zapaliła. Gdzieś popełniłeś błąd i dlatego masz teraz problemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudność w zapalaniu, z tego co przetrenowałem na moich gazelach, bierze się z problemów w stacyjce i dziadowskich przerywaczach. Stacyjka musi być czyściutka, dobrze spasowana i zagięta. Fajnie jak byś miał stacyjkę ze śrubkami, a nie z konektorkami, są pewniejsze. Z przerywaczami to loteria. Oryginał chodzi mi kupę kilometrów i w końcu postanowiłem go wymienić, bo miał już luz na ośce. Zamienniki ładnie wyglądały, ale sypały się strasznie(odpadały platynki, wybijał się prowadzenia ośki itd.) Jeżeli masz wszystko dobrze podpięte to prawdopodobnie jest to jedna z tych dwóch rzeczy, o których wspomniałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,zrobiles cos pieknego z ta Gazela,bardzo ladna i fajnie sie sledzilo na twoim blogu jej odrodzenie,dobra robota.Tez mam Gazele na chodzie 69, narazie stoi i czeka na odrodzenie,dostalem od cioci,twoj blog bedzie mi bardzo pomocny przy odnowieniu jej i pozniejszej rejstracji,mam pytanko,zauwazylem na niektorych zdieciach ze korzystasz z jakies ksiazki z schematami,gdzie moge taka kupic lub znalesc na necie,chodzi mi o wszystkie schematy mozliwe jakie sa,bardzo bylbym wdzieczny za pomoc.Przepraszam za brak Polskich znakow ale Klawiatura Brytyjska .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siema. nie wiem czy o to ci chodzi ale na pewno się przyda: http://motonaklejki.pl/literatura/8/21/
      no i książka Pancewicza to podstawa :)

      Usuń
    2. siema. nie wiem czy o to ci chodzi ale na pewno się przyda: http://motonaklejki.pl/literatura/8/21/
      no i książka Pancewicza to podstawa :)

      Usuń
    3. Dzięki za miłe słowo uznania - przykro mi, ale nie mam jednego, sprawdzonego źródła literatury, ot po prostu strony "sprzedażowe" w internecie - tytuły książek znasz, więc trzeba uparcie szukać, ot sam tak czyniłem :)
      Powodzenia z Twoją Gazell... ;)

      Usuń