niedziela, 27 maja 2012

Początki całości, cd...

Aktualnie mam dobrą bazę do roboty, tylko czasu brak - jest mnóstwo części, ale na regale - wszystko do zamontowania, a przyszło lato... - nie będę siedział w piwnicy, nie zwariowałem :)
Wyłania się ze złomu, piękny motocykl...


Uprzedzę wszystkie "negat-komentarze" - bak, lampa, kierownica jest tylko lekko nasadzona, nie przykręcona, więc proszę nie pisać, że coś nie w linii, nie pod tym kątem, czy inne takie tam. Chciałem po prostu zobaczyć jak to się prezentuje...

6 komentarzy:

  1. Piękny dobór kolorów.


    Też mam projekt Gazela od paru lat:)
    Poniżej filmik http://www.youtube.com/watch?v=zweqIH9Qc-s

    Pozdrowienia ze szczecina

    OdpowiedzUsuń
  2. O że'sz Ty kurde :) Szczecin! Niesamowite, bo ja właśnie ze Szczecina, tylko teraz na drugim końcu Polski - ale 26 lat mieszkania tam, nie da się wymazać z pamięci. Pozdrowienia w takim razie z Rzeszowa. Dzięki za ciepłe słowa - na razie stagnacja, kompletuję części, nic się nie dzieje - przyszło lato i nie będę siedział w piwnicy, na to przyjdzie jeszcze czas... :)
    Chcesz bym umieścił zdjęcia Twojej "dzikiej zwierzyny"? - dawaj - znajdzie się w loży "Inne Gazele".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś pięknego dlaczego nie pokazujesz efektów na forum shl?

      Usuń
  3. Jak się spotkamy na browarku, to Ci powiem - to nie temat na publiczne forum :) i dzięki za uznanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się spotkać ale gdzie Ty w ogóle mieszkasz? Z chęcią bym zobaczył za własne oczy to co stworzyłeś. A tak na uboczu to ostatnio niejaki Jaca wspomniał o Twojej Gazeli oczywiście pozytywnie.

      Usuń