środa, 31 października 2012

Jeszcze raz koła...

Od forumowicza z "Forum SHL" otrzymałem ostatnio zapytanie, dotyczące mych kół. Przeszukałem ten blogg i faktycznie nie zamieściłem na nim informacji dotyczącej sprzedawcy. I teraz mam problem - bo troszkę się pogubiłem - kto, co mi dostarczał i to niekoniecznie przez pewien portal sprzedażowy? Tak czy siak, wymienię Tych, co mi pasują do sprawy, a kupując u nich nie zawiodłem się:
1) "Seba-Motor", Sebastian Dąbek, Księdza Mroczka Baza GS, 43-600 Jaworzno,
    (na allegro jako "polski_motocykl")
2) "STOLMOT", Piotr Mendrela, ul. Korfantego 23, 42-700 Lubliniec,
    (na allegro jako "piterawo")
Gdzieś posiałem paragony, a i ten i ten ma felgi, szprychy i opony :) Felgi i szprychy niestety są nowe - szprychy były nie do uratowania, natomiast felgi zostały wypiaskowane i pomalowane podkładem (ot zabezpieczone przed korozją) - gdyby kiedyś zaszła potrzeba, to będzie je można pomalować na szary młotkowy i wykorzystać - do chromowania się nie nadają - za duże wżery. Opony, dętki i gumowe kołnierze bez dwóch zdań - nowe i tylko nowe, bo chcę na tym motocyklu jeździć - gdyby szedł do muzeum, mógłby stać na starych flakach. Ot i chyba wszystko o kołach...


yyyyyeeeeessssssss - znalazłem paragon, ot tydzień po opublikowaniu posta, ale jest:

- Obręcz koła 18 cali x 1,6 cala chromowana SHL WSK Pannonia MZ Awo Simson - 125,40zł za 2 obręcze,
czyli jedna 62,70zł
- Szprychy nyple chromowane SHL M17 Gazela - 113,00zł komplet dla 2 kół,
czyli za jeden komplet szprychy + nyple dałem 56,50zł

Wszystko to zakupione w "Seba-Motor" (http://www.sklepsm.pl) wg zamówienia i cen na dzień 30.08.2011.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz