wtorek, 2 sierpnia 2011

Lampa... (02.08.2011)

Czytając "Forum SHL" zauważyłem, że człowiek o nicku "bitels" już w 2007r. wpadł na trop, że lampa przód w Gazeli to nic innego jak lampa od URSUSa.
Ba, podał nawet stronę: http://sklep.wesem.pl/3/6636/Elementy_optyczne_typu_Ursus
Jakby tego było mało, dali cynk, że wszystko to dostanie się w Agromie - ani wiele myśląc, złapałem starą lampę i pognałem do tej Agromy, co w Rzeszowie, przy ul. Okulickiego się mieści (http://www.agroma.rzeszow.pl).
Wszystko się zgadza - ta sama lampa, znaczy jej wnętrze, bo z obudową do URSUSa nie jest potrzebne, kosztuje 28,00zł i pasuje jak ulał. Oryginalne szkło jest bardziej wypukłe i ma inną fakturę, a i lampa jest rozbieralna na części - ta od traktora jest sklejona i troszkę żal mi ja rozdzielać - zastanowię się, czy nie wykorzystać całości, a nawet gdybym zabrał się za jej "prucie" i coś by nie poszło po mojej myśli, to straty nie ma, 28,00zł - dam radę i drugą kupić.




Znów uszczelka poharatana - szukanie "gumek" mnie przerasta... :)



Nowa lampa w oprawce z Gazeli, obok stary klosz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz