niedziela, 28 sierpnia 2011

Inne...

I następne inne Gazele - zdjęcia znów ściągnięte bez wiedzy autorów z internetu i to jeszcze z pewnego, znanego portalu sprzedażowego. Ani portalu, ani sprzedających nie będę reklamował, bo to mało ważne.
To co ważne na tych zdjęciach, że z 99% pewnością mogę określić, że są to oryginalne 2 z 4 wersji kolorystycznych tego motocykla.







Będąc wczoraj pod Radomiem, u p. Andrzeja widziałem jego motocykl w wykonaniu takim, jak ten czarny u dołu, a kupiłem oryginalną, nową kierownicę taką jak ta czerwona wersja u góry.
Widać niuanse malowań - kierownica zawsze na kolor blach, przy czarnej wersji bagażnik i nakładka widelca przedniego chromowane, w czerwonej te elementy są malowane na czarno i oczywiście różnica kolorów tapicerki siedzenia - by czarna nie wyszła na zupełnego "czarnucha", rozjaśnili całość brązową tapicerką.
Ponadto kupiłem nowiuteńka klapkę baku paliwa - w ten sposób sam mam bazę szarego koloru, na jaki malowano te elementy.





... i choć posty był piszany wcześniej, to teraz go uzupełnię. Na allegro znalazłem fotografie motocykla do kupienia i wydaje mnie się, że jest to oryginalny zielony kolor - czyli 3 kolorek do kolekcji.

  

  

  

  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz