sobota, 17 września 2011

Łożyska i śruby...

W piastach kół jezdnych Gazell'i mamy 4 łożyska typ 6302 i jedno piasty koła łańcuchowego tylnego typ 4304.
Wszystkie starego typu, czyli oryginały były otwarte (dziś cena to 12,00zł), przez co musiały być mocno smarowane i narażone na zanieczyszczenia. Teraz łożysk na rynku mnóstwo - dodatkowo, można zastosować łożyska zamknięte, z osłona metalową (cena 15,00zł) lub jeszcze bardziej szczelne, z osłona gumową (18,00zł). Takie tez wybrałem, a po założeniu nie będę wracał do tematu - po prostu będą bezobsługowe...

Łożyska można pewnie kupić wszędzie, ale jak już raz kupiłem u nich do mojego dawnego Lanosa, tak już zostało:  FIN S.A. o/Rzeszów, al. Wincentego Witosa 9b, Rzeszów,
Ich strona www: http://www.brammer.com.pl


Nie wiem czy już o tym wspominałem, czy nie - wymianie będzie podlegać pewnie ponad 95% śrub. Oryginały zostały poddane takiemu działaniu korozji, ze przywracanie ich do stanu jako takiego mija się z celem. Zastosuję śruby nierdzewne i nie będę do tematu wracał. Jest przy tym jednak mały niuans - śruby stare, są jakby z mniejszymi łbami (po średnicy) i troszkę cieńszymi (na wysokość) - mam nadzieję, że w całości będzie to niezauważalne...

Zareklamuję firmę: P.P.H.U. Winomet, Rzeszów, ul. Baczyńskiego 7,
Ich strona www: http://winomet.com.pl/
Nie będę reklamował negatywnie tych, którzy mi nie pomogli, a mają firmę zaraz obok, a tu proszę - miła i profesjonalna obsługa i pokłady cierpliwości Panów tam pracujących, gdy mnie widzą z 4 duperelami - niestety muszę po troszkę, bo gdybym wsypał wszystko do jednego wora, to miałbym dopiero puzzle, co od czego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz