poniedziałek, 25 lutego 2013

Trojka 2...

Już wcześniej przedstawiłem taki trójkołowiec - wtedy był czerwony, teraz zielony - przednia felga "wymiata"...


... a przy okazji, w przyrodzie zima, na znanym portalu sprzedażowym ruch - potrafi być do 10 sztuk tego motocykla w sprzedaży - ot, jak choćby poniższa sztuka z Grodziska Mazowieckiego w cenie wywoławczej 4300,00zł...




... czy ta z Gliwic za 4200,00zł ...


... czy ta z Łomianek, nie wiem już za ile ...


Nie wiem, czy się sprzedają - wydaje minie się, że niestety nie - ale ktokolwiek wie, co, ile i dlaczego tak drogo kosztuje i troszkę pomajsterkuje przy tym sprzęcie ceni sobie go w granicach 4000,00 - 5000,00 zł, a to jest kwota, której niestety nikt nie chce zapłacić...

2 komentarze:

  1. I po raz kolejny wykorzystywanie cudzych zdjęć bez praw autorskich....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie raz na tym blogg'u pisałem, że wykorzystuję "nie swoje zdjęcia" i w wielu przypadkach wysłałem nawet mail z zapytaniem do autorów, czy mogę - zawsze bez odpowiedzi, aż do teraz, ale zawsze jest ten pierwszy raz. Jeśli zostało tu wystawione Pańskie zdjęcie, jeśli "uwłacza" to Panu lub źle je podpisałem - krytykując motocykl lub go chwaląc - proszę wskazać, które - usunę z blogg'a. Bo chyba nie musimy rozmawiać o prawach autorskich w finansowym tego słowa znaczeniu...
    Wszystkie zdjęcia z etykiety "inne" są nie mojego autorstwa, a zamieszczone zostały tu poglądowo, dla porównania pod-typów i pomysłów autorów. Nigdy tego nie ukrywałem...

    OdpowiedzUsuń