sobota, 2 lutego 2013

Uszczelki...

We wcześniejszych postach pisałem o problemie braku uszczelek po wykonanym niezbyt profesjonalnie remoncie silnika. Zakupiłem przez internet uszczelki papierowe - właściwie z myślą "na wzór" - koszt kompletu to 5,00zł, więc nie fortuna.


Ich wykonanie pozostawiało wiele do życzenie - ścianki były jakby wycinane ręcznie (nie zaś np. z plotera) a i miały pewne nieścisłości które zaznaczyłem na fotografii.
Jak już wspomniałem, kupiłem ten komplet tylko by mieć odwzorowanie, a w firmie "WAGUM" kupiłem profesjonalną, olejo i temperaturo-odporną matę do uszczelnień. I zabrałem się za wycinanki...


Nie chwaląc się, bo plotera tnącego w rękach nie mam, te moje wycinanki nie odbiegają zbytnio jakością od tych sklepowych. Ponadto otworki też umiem sobie wybić profesjonalnie... :)


By zaoszczędzić materiał, ze środka wyciąłem uszczelkę, której w ogóle nie było. Olej przekładniowy, do sprzęgła też już kupiony - w górnym rogu widać nowiutki łańcuch i świeczki...


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o uszczelki, to do wszelkich uszczelnień elementów maszynowych, często używam wyrobów silikonowych np. https://powerrubber.com/kat/oringi-gumowe/oringi-silikon/. Takie uszczelki mają bardzo dobre właściwości hydrofobowe dzięki czemu nadają się zwłaszcza do uszczelniania elementów elektrycznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszych czasach technologie napraw maszyn przemysłowych są coraz bardziej zaawansowane. Specjaliści w tej dziedzinie muszą posiadać wiedzę na temat nowoczesnych technologii hydraulicznych. Na stronie https://hydro-dex.com/naprawa-maszyn-przemyslowych/ można znaleźć informacje na temat metod napraw stosowanych przez profesjonalistów.

    OdpowiedzUsuń