sobota, 16 marca 2013

OldtimerBazar...

Ostatniej niedzieli byłem pierwszy raz na targach, co się "OldtimerBazar" zowią:
Oczywiście organizatorzy będą wychwalać swą imprezę, ale ja spoglądnę na to krytycznie: 95% chińskie ciuchy (motocyklowe oczywiście), kaski za 50,00zł, majtki, staniki, naszywki, koszulki - 2% starocie - 2% "ruskie" starocie (Dniepry, K, Urale) - 1% gofery, piwo, kiełbasa. Generalnie Sosnowiec od Rzeszowa kawałek - 6 godzin jazdy w dwie strony i 2 godziny chodzenia po targach. Coś kupiłem, tak z rozpaczy - drugi, zapasowy kranik, wyprosiłem (za 10zł) nakrętkę gaźnika, dokupiłem blaszkę podtrzymująca gaźnik, którą zgubili mi fachowcy od remontu silnika, ot drobiazgi (elementy gaźnika). Radzę uważać na tą imprezę, by się nie rozczarować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz