niedziela, 17 marca 2013

Stare fotografie...

Ze starymi fotografiami naprawdę ciężko - zachęcam tych, co je mają, by podzielili się nimi na tym blogg'u. Ostatnio na necie znalazłem to:


Jest to ewidentnie Gazela na polu namiotowym a artykuł pochodzi stąd:

Ponadto znalazłem jeszcze jedną fotografię - niestety nie wiem, kto jest jej właścicielem i nie znam też linku do strony. Niewątpliwie siedzą na Gazeli, ale załączę też drugie zdjęcie - stoją chyba przy motocyklu Jawa - facet ma sympatyczne poczucie humoru. Ciekawi mnie, z jakiego okresu to fotografie - lata 70te? Może ta osoba znajdzie te fotografie na tym blogg'u i się odezwie - z chęcią podpiszę (lub wycofam, jak będą szczuć psami :)


1 komentarz:

  1. http://img16.imageshack.us/img16/451/dsc0159hr.jpg
    na zdjęciu moja gazelka i moja mama :D

    OdpowiedzUsuń