sobota, 29 października 2011

Widelec z wahaczami...

Po malowaniu przyszedł też widelec przedni - najpierw został oczyszczony przez piaskowanie, następnie dany do ocynku, bo to element skrzynkowy i nie wiem jak inaczej lepiej go zabezpieczyć, a następnie pomalowany proszkiem, na szary kolor tak jak inne elementy. Nakładkę kupiłem oryginalną, nową, w chromie - moja maluję na biało i jeszcze podejmę ostateczną decyzję, którą zamontować - ta która zostanie pójdzie na sprzedaż.
Dokupiłem gumę, jako owijkę, śruby nierdzewne i jest komplecik...


3 komentarze:

  1. Gdzie dostałeś nowe silentblocki, ja mam zużyte i nie mogę znaleźć nigdzie nowych ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Niestety, nie wiem gdzie kupić? Ja znalazłem zaprzyjaźnioną firmę, co się zajmuje hydrauliką siłową i wykonali na wymiar...

      Usuń