wtorek, 27 grudnia 2011

Inne...

Jestem pod wrażeniem prac innego zapaleńca starej motoryzacji - to p. Tomasz Janek.
Bardzo rzadko się zdarza, by ktoś na forum internetu pokazał zdjęcia swojego motocykla na tle jakiegoś ciekawego tła (pejzażu) - wszystko na tle domu lub garażu, a najczęściej na tle warsztatu, który czasem nie wygląda nawet jak warsztat (oczywiście zrozumiałe, że w trakcie remontu inaczej być nie może, ale remonty kiedyś się kończą i chyba ludzie jeżdżą gdzieś tymi motocyklami?). Ten człowiek ma naprawdę ładnie utrzymane Gazelki i mam nadzieję, że Panowie (ten z wcześniejszego postu również) nie "zabiją" mnie za publikację zdjęć, bez ich wiedzy i zgody...
Ponadto bardzo mi się podoba "przyczepka" (własnoręcznie wykonana przez p. Tomasza) i relacja z renowacji licznika. Wszystko do oglądnięcia tu:
https://picasaweb.google.com/115113109038061884962/ProjektNiewiadowTyp31
https://picasaweb.google.com/115113109038061884962/RegeneracjaLicznika




...


3 komentarze:

  1. Hej!
    Cieszę się, że spodobały Ci się moje Gazelki i przyczepka. Trochę trzeba było przy nich popracować, ale było warto. Ja także jestem po wrażeniem Twojej pracy włożonej w motocykl, tak trzymać! W razie potrzeby służę pomocą.
    Pozdroowki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!!
      Zawsze uszanuję brak "wiejskiego tuning'u" i dobrą robotę, a nie spapranie sprawy zwykłym pędzlem.
      Ponadto lubię dobrą fotografię i pomysł na nią, a u Ciebie jest i to i to.
      Pozdrawiam.

      p.s. Gdybyś miał inne fotografie swojego motocykla, a chcesz je pokazać na tym blogg'u to wal... :)

      Usuń
  2. Jak będziesz miał chwilę to daj znak życia na gege IV IX II VIII IX 0 VIII :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń