czwartek, 8 grudnia 2011

Schemat elektryczny...

Jak już wcześniej wspomniałem, zakupiłem nową instalację. Wszystko byłoby super gdyby nie to, że nie jest ona wykonana wg oryginału. Fakt kosztuje ok. 60,00zł, to że ktoś w dzisiejszych czasach ją wykonuje, to się chwali, ale musi pasować - a ona nie pasuje. I do tego człowiek, który ją sprzedaje idzie w zaparte, że była pasowana na motocyklu - no jak motocykl nie był oryginałem, to problem powstał. A jak to bywa w życiu, problem tkwi w szczegółach, czyli w stacyjkach, co rozwinę w następnym poście.
Generalnie w obiegu są dwa schematy, ten pierwszy to faktycznie oryginał - stacyjka typu 10-M.

 

Ten drugi jest na stacyjce od WSK 175. I ten przyszedł z instalacją.

9 komentarzy:

  1. Ja niestety nie nalezę do osób, które potrafią czytać schematy instalacji elektrycznych. Z moimi zdolnościami i wiedzą o prądzie najważniejsze jest to, że dzięki firmie https://poprostuenergia.pl/ mogę mieć o wiele niższe rachunki za energię elektryczną. Ja jestem z takiego faktu bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja się na elektryce nie znam i nawet samodzielnie się do żadnych napraw nawet nie zabieram. Za to mogę na pewno każdemu polecić sprawdzonego elektryka http://www.elektryk-krakow.pl/ który wie na czym to wszystko polega.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie bardzo się na tych sprawach znam i właśnie dlatego jestem zdania, ze w kwestii instalacji elektrycznej na pewno najlepszym rozwiązaniem jest kontakt z elektrykiem. Jakiś czas temu ja korzystałem z usług elektryka https://elektryk-wroclaw.pl/instalacje-elektryczne/ i całość prac naprawdę wyszła doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja się również na takich rzeczach nie znam i zresztą samodzielnie raczej nie zamierzam wykonywać prac elektrycznych. Muszę dodać, że dla mnie zawsze jak coś to elektryk https://elektrycy.warszawa.pl/ jest na pewno godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że w Waszych domach przydać się mogą takie akcesoria jak na przykład regulatory temperatury: https://dozi.pl/pl/c/Regulatory-temperatury/310 . Warto wiedzieć, że można je zamówić online. Uważam, że jest to bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  7. To frustrujące, kiedy kupuje się instalację, a okazuje się, że nie pasuje do oczekiwań. Szczególnie ważne, aby wszystko było zgodne z oryginałem, zwłaszcza jeśli chodzi o stacyjki. Mam nadzieję, że uda Ci się rozwiązać ten problem szybko i sprawnie. Jeśli potrzebujesz profesjonalnej pomocy przy instalacjach elektrycznych, warto skonsultować się z ekspertami, na przykład Elektryk Poznań, którzy mogą pomóc dopasować odpowiednie rozwiązania do Twoich potrzeb.

    OdpowiedzUsuń