Instalacja, którą zakupiłem została wykonana wg stacyjki od WSK 175 - forum SHL przynosi czasem ciekawe rozwiązania problemu, bo namęczyłbym się, zanim bym na to wpadł. Oryginalna stacyjka SHL 175 GAZELA ma typowe płaskie konektory. Niestety stacyjka od WSK 175 ma konektory okrągłe. Niby nr styków "prawie" pasowały, ale jednak...
Poprzez budowę stacyjki do SHL 175 Gazela, można właściwie odpalić ten motocykl przysłowiowym "gwoździem".
Stacyjka do WSK 175 ma kluczyk - podobno trudniej ukraść (co niektórzy wolą to rozwiązanie), ale czy ktoś "samopas" pozostawi taki motor?
I tak w instalacji mam pół końcówek okrągłych i pół płaskich, a potrzebuję 100% płaskich. Nie pozostaje nic innego jak szczypce, zagniatarka, zakupione już płaskie końcówki i do boju...
Jakby tego było mało, w instalacji brak przewodów od prostownika selenowego i też będę zmuszony to dorobić...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz