środa, 28 grudnia 2011

Osłona przedniej lampy cd...

Pisałem kilka postów wcześniej o mojej osłonie i o wyciętych w niej otworach, pewnie celem umieszczenia kontrolek kierunkowskazów. Starałem się ją doprowadzić do stanu oryginalnego (zaspawałem te otwory), ale widzę, że to szeroki temat do modyfikacji, ulepszeń, upiększeń, itp. Znalazłem kilka naprawdę ciekawych rozwiązań i choć nie były stosowane w oryginale, to jednak występują...

Pierwsze zaskakuje ilością kontrolek - te niżej osadzone, zielone, to pewnie "kierunki", ale reszta?


Drugie nawet nie wiem czym jest - kontrolką, przyciskiem, jakąś wkładką na bezpiecznik?

...
Innym przykładem zmian na osłonie jest listwa chromowana, występująca po dwóch stronach. Proszę również zwrócić uwagę (pisałem o tym już wcześniej) jak dużo typów tarcz licznika występuje...
I jeszcze pewnie do tego tematu wrócę - te dwie śruby mocujące osłonę, między licznikiem a kierownicą (są oryginalne) - cholera, jak mnie się to nie podoba - już jak rozbierałem mój egzemplarz, to dziwiłem się jaki "koństruktor" zastosował tak fatalne rozwiązanie - nie udało się tego jakoś ukryć? Ehhhh...


3 komentarze:

  1. Wystepowały dwa typy liczników pierwszy z białą tarcza w latach 68-69 natomiast z czarna tarcza tylko w 70. Naatomiast ludzie czesto wsadzali tam liczniki od wsk -dla czego? nie znam odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Stary, umieszczasz cudze zdjęcia na swoim blogu bez zapytania o prawa autorskie... za to grozi sprawa, grzywna, odszkodowania itp.
    Sprawdzę ile moge z ciebie wyciągnąć i odezwe się z pozwem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proooooooszę, tylko nie STARY!!! No chyba aż tak się nie znamy. By złagodzić objawy "jadowitości", proponuję na początku melisę, później niestety mniej przyjemna wizyta u lekarza.

    OdpowiedzUsuń